virrhjarnan.blogg.se

En blogg om att vara gravid och juriststuderande

Mitt första blogginlägg någonsin

Publicerad 2013-05-05 15:16:03 i Allmänt

 Så då skriver jag nu mitt första blogginlägg i min nystartade blogg. Jag tror inte att någon kommer att läsa den, men det känns bara skönt att ha ett ställe att skriva av sig lite. Istället för en dagbok ungefär. Jag känner mig dessutom lite uttråkad, eftersom jag mår dåligt och inte orkar hitta på så mycket annat än att sitta vid datorn och det kommer bli dyrt om jag ska sitta såhär mycket vid Tradera som jag gjort hitintills.
 
I den här bloggen har jag alltså tänkt skriva om min vardag som juridikstuderande och gravid. Är i vecka 14 (13+2) nu och har precis en månad kvar till terminstentan på termin 2. Kommer handla om alltifrån bebisens utveckling och gravidåkommor till seminarieuppgifter och tentapluggande.
 
Det får vara allt för den här gången så får vi se vad jag hittar på att fylla bloggen med i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Virrhjarnan

Är en 21-årig tjej som pluggar andra terminen på juristprogrammet. Som person är jag glad och ambitiös och försöker att alltid göra mitt bästa. Jag bor tillsammans med min sambo i en hyresrätt. Är också gravid och har BF 7/11 -2012.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela